·302 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Haziran 2021 20:06 Şifacı / Hatice Dırmıkcı
İlk kitap giriş kitabı gibiydi. Bundan dolayı çok fazla sürükleyici gelmedi. Yine de Barva karakteri için ikinci kitabı alıp okuyabilirim. Dadali' ye ara ara dokundurduğu lafları okumak çok eğlenceliydi. Aynı şekilde bazı yerlerde yüzümde tebessümler oluştu.
Kitap güzeldi ancak bu güzelliği sonuna yaklaştıkça ortaya çıkmaya başladı. Yani itiraf etmeliyim ki başlarda bitsin diye okuduğum kitabı son 100 sayfada keyifle okudum. Bu keyfimin nedeni muhtemelen Moita ve Uli' nin birbirinden ayrı maceralarını okumak yerine bir araya gelmeleriydi.
Uli' nin sırları hala bir muamma ve altından neler çıkacağını çok merak ediyorum. Özellikle ailesinin onu istemeyişi ve gerçek yaşına rağmen nasıl bu kadar genç kaldığı beni meraklandırıyor.
Hikayenin bir sonraki kitaplarda daha da etkileyeci olacağını düşünüyorum. Yazarın Uli, Moita, Barva ve Dadali hakkındaki planları nedir acaba...