Harika bir distopyanın daha sonuna geldim. Distopik romanlar sistem eleştirileriyle hep dikkatimi çekmiştir. Bu kitaptaysa tüketim, yönetenler, yönetilenler, emekliler ve toplumun bireylerinin faydalı/faydasız ayrımıyla oluşturulan bir düzeni anlatıyor. Yazarın tüketim konusunda vurucu düşünceleri olmuş. Kitap aslında film olmaya çok elverişli o yüzden en kısa zamanda filme dönüştürülmesi isteğimi gözardı edemeyeceğim. Distopyaseverleri hayal kırıklığına uğratmayacak bu kitap sizi birçok konuda düşünmeye sevk edecek. Özellikle emeklilik, tüketim, yönetim ve insanlık adına.