Puan vermedi·473 syf.··
2021 8. kitabı
Fransız yazarlarının betimlemesini ve aşırıya kaçmasını düşündüğüm vadideki zambak kitabı sonrası bu kitabı zoraki okudum . Başlarda zor geldi bir türlü akıcılığı yakalayamadım . Zorlada olsa bitiridim ama kibirli , yaltakçı , safi duygulardan uzak karakterler zorladı beni . Açıkcası benim için vasatı aşamadı ama sonraki zamanlar belki tekrar okuyabilirim .
Kırmızı ve SiyahStendhal · Aslı Yayınları · 200412,7bin okunma
·
102 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.