Bir sevda kardeşlikten öte midir? İnsan sevdiği için kıyar mı kardeşlerinin canına? Verir mi düşmanının eline. Bana göre yiğitlik bu değildi Dewreş, sevda hiç değildi.
Mübah görülmemeli tabii yoksa aklı başında bilinçli bir insan sırf kendi bireysel amaç ya da amaçlarına ulaşabilmek için kardeşlerini, arkadaşınlarını sonucunu bildiği bir savaşa sürükler mi? Sürüklemez tabii. Ben sadece toplumun ve aşık olan kesiminin aşka genel bakışı ve düşünceleri kapsamında yorumladım.