·207 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2021 01:22 Çok severek okuduğum bir kitap oldu. Kurgusu ustalıkla oluşturulmuş ve bir çırpıda bitiyor. Kitap, içinde çok derin anlamlar içeriyor, özellikle bazı paragraflar, cümleler. Yazarın üslubunu da çok sevdim.
Çevremizde bazı insanlar vardır; kitapları sadece okumuş olmak için okuyan, yüzeysel düşünen, kitaplara değer vermeyen veya kitapları seviyorum sanan vb. tiplere de göndermeler mevcuttur.
Okuma alışkanlığı olmayan kişilerin rahatlıkla ve severek okuyabileceği bir kitap. Okumanızı tavsiye ediyorum. Pişman olmayacağınızdan eminim.