BL ve yaoi tarzı bir sürü manga okuduğum için bu çizgi roman benim için biraz sönük kaldı. Beklentimi çok yüksek tutmuştum. Olaylar çok hızlı ilerledi.
Ana karakterin zayıf olması da hiç hoşuma gitmedi. Tipik bir çift. Birisi daha güçlü diğeriyse zayıf olan... Olaylar çeşitlenebilirdi veya daha yavaş işlenebilirdi. Ama 1.cilt olduğu için çok fazla takılmayacağım. 3 cilt daha çıkacak. Umarım aksiyonlu ve gelişmiş bir senaryo okuruz.
İkinci cildi bekliyorum