“Duyguların bize anlatmaya çalıştığını duymaya başladıkça özgürleşiriz. Duygularımıza kör,sağır kalırsak kötü bir ikileme sıkışırız;içimden gelen ilk tepkiyi göstermek ile duygumu bastırmak arasındaki tatsız seçim gidilebilecek tek yermiş gibi gelebilir. Oysaki duygumun beni gerçekten nereye sevk etmek istediğini duyarsam özgürce seçebilirim.”