“Duyguların bize anlatmaya çalıştığını duymaya başladıkça özgürleşiriz. Duygularımıza kör,sağır kalırsak kötü bir ikileme sıkışırız;içimden gelen ilk tepkiyi göstermek ile duygumu bastırmak arasındaki tatsız seçim gidilebilecek tek yermiş gibi gelebilir. Oysaki duygumun beni gerçekten nereye sevk etmek istediğini duyarsam özgürce seçebilirim.”
Sayfa 69·Kitabı okudu
·1 alıntı·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.