Puan vermedi·159 syf.··
2021 52. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 14 Haziran 2021 22:34
İğrenç bir kitap. Hiç sevmedim. Töre,intikam kan davası falan var kitapta. Aslında güzel bir konuya değinmiş. Geçmişe dayanan kan davaları yüzünden el bebek gül bebek büyütülen masum çocuklar ölüyor. Neneye sinir oldum intikam diyip diyip durdu. Oğlu hapse girdi hayatları alt üst oldu gördü gününü. Ayrıca Erek diye isim mi olur. Neyse Erek in annesi ve babası Erek i neden yanlarına almadı? Diğer oğullarını aldılar yanlarına Erek yazık annesini göremeden hakkı rahmetine kavuştu. Bide bir kısmı anlamadım şimdi bu çocuğu Erek in arkadaşının babası mı öldürttü yoksa zaten adamlar izlerini bulmuş muydu? Gülten Dayıoğlu nu da pek sevmem kitapları hep acıklı. Insanı basıyor. Onun dışında güzel şeylere değinmiş. İyi okumalar:) Ben Büyüyünce Gülten Dayıoğlu
Ben BüyüyünceGülten Dayıoğlu · Altın Kitaplar · 2002667 okunma
·
146 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.