·132 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2021 22:24 Bir ömür nasıl yaşanmalı. Gerektiği gibi mi, içinden geldiği gibi mi ya da gelmediği...
Çok güzel bir anlatı, bu kitabı okuyup yaşamını sorgulamayacak biri olacağını düşünmüyorum. Yalın, akıcı bir dil; herkesin kaybettiği bir şeyi fark edeceği bir konu.