Söylenmeyen şey yoktur.. Kimsenin siz söylemeden sizi anlamasını beklemeyin..Bazen zihnimizde kurup kendimizi yer dururuz , düşüncemiz karşılanmayınca üzülürüz ..Oysaki Etrafımızdaki kişiler söylenmeyen bir talebi bilmek ve kestirmek zorunda değildir bunun bilincine varmamız gerekir .