·44 syf.····Okunma: 24 Mayıs 2021 00:03 Yemek Sepeti uygulamasında alışveriş yaparken kitap adından dolayı ilgimi çekti. Ancak pek akılda kalıcı bir kitap olduğunu düşünmüyorum. İçerisinde "Gülümseme" ve "Jimmy ve Umutsuz Kadın" öyküleri bulunuyor. İnce olduğu için tek oturuşta bitirmelik. Zweig'in eserleri gibi bir tat bırakmadı. Uygulamada denk gelirseniz alıp okuyun. Belki sizin daha çok hoşunuza gider.