·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Haziran 2021 13:15 O kadar güzeldi ki alıntı paylaşmayı bırak, altını çizip sayfaları işaretlemeye vakit ayıracak kadar nankörleşeceğim kadar akıcıydı ve güzeldi. Sayfaları terli parmak uçlarımla çevirirken parmaklarıma yapışıyordu. Kesinlikle herkesin okuması, kütüphanesinde bulundurması ve kitaplığında ilk sıraya alması gereken bir kitap. Erdem Yılı, Tirney, Ryker, Anders, Gertie, Kiersten, Micheal, June, Bayan James, hatta hizmetçi Bridget bile.... Hepsi çok güzeldi.