Şairimiz, önsözünde sevgili annesi ile birlikte "duygularını, gönül sesini sizlere ulaştırmak üzere yüreklere dokunmaya geldik."diyor..
Okudukça duygu yoğunluklarıyla ve kalpten çıktıkları belli mısralarla, kalbe ulaşıyordu tüm şiirler.. Ben yüreğimle okudum her bir şiiri.. bayıldım.