·%43 (216/496 syf.)··Beğendi
Kitap gerçekten çok güzellll okuduğum icin çok mutluyum keşke bitmeseydi okurken çok heyecan vericiydi ve ben hep Sahra'nın Emir ile birlikte olmasını istiyordum ve birlikte oldular istediğim oldu o kadar mutluyum kii kelimeler kitabı anlatmama yetmiyor bir an önce sizde okuyunnn...