Puan vermedi·380 syf.····Okunma: 30 Nisan 2000 12:44 Huh 9 yıl önce okumuştum okuduğumu bile unutmuşum o derece yani. Görünce aklıma geldi. Vampir delisi olduğum zamanlarımmış, gençlik işte :D akıcı bir dili vardı, vampirli konuları sevenler alıp okuyabilir. Kaybedilen yada kazanılan birşey yok.