serinin son kitabi.kalbimi cok acitan bir kitap oldu.onlardan asla ayrilmak istemedim.hâlâ son kitap oldugu gerçeğini kaldirmak cok zor geliyor. neyt.. o kadar harikaydi ki. kitapla alakali degil de karakterlerle alakalı seyler soylemek istiyorum.
karan ali cakil... cok asigim cok. butun sevdigim kitap karakterlerini sakladigim kalbimde en buyuk yerde oturan birisin sen. cocugum benim.
asi merve'm sana ne diyecegimi bilemiyorum.ama seni cok seviyorum.
bedirhan,bedo,bedro.. icindeki guzel adamin yaninda o renkli kisiligin... cok seviyorum cok.
billur,defne,sergen; hepinizi cok seviyorum.
ve yağmur; sadece sana cok sansli biri oldugunu soylemek istiyorum.seni de cok seviyorum.
butun karakterlere o kadar baglandim ki..hepsinin yeri çok çok ayrı. hâlâ neyt'i açıp açıp okurum. asi cakıltaşı serisinin herkesin okumasini isterim acikcasi. bir şans verin asla pişman olmayacaksiniz..