Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 02 Temmuz 2021 20:00 Beni en çok etkileyen kitaplardan biri. Ve en çok etkileyen karakterlerden biri Zezè. Kitabı bitirip kapağı kapatınca üzerinde uzun süre düşündüm. Herkesin az çok kendini gördüğü bir karakter bence. Bazı yerleri defalarca okumaktan kendimi alamadım.
"neye yarar adam? Beni işitiyor musun? Konuş adam. Öğret bana güneşi yeniden uyandırmayı."
"Gidip güneşi uyandıralım"
.....
Ergenliğe adım atan Zezè, sevgisiz dünyasını hayallerindeki kahramanlar ile güzelleştirmeye çalışmaktadır. Zezè hep sevdiklerini kaybeden bir çocuk oldu. Hayatın onun gibi naif yürekli bir çocuk için olması gerekenden daha sert davrandığını düşünüyorum. Çünkü hep yüreği ağrıdı Zezè'nin.
Seni tanıdığıma çok sevindim Zezè.