·207 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Temmuz 2021 10:44 Bu kitabı 10 15 sene önce okumuş olup şimdi tekrar okuduğumda zamanında bu kitaptan hiçbir şey anlamadığımı düşüneceğim muhakkaktı. Şimdi anladığımı düşünüyor olsam da heralde 10 15 sene sonra bir daha okusam bu zaman için hiçbir şey anlamamışım derim. Kitabın basımını yapan editörlerler bile bazı yerlerini bir süre sonra açıklamayı bırakmış. Mesela Zerdüştlük ile veya Budalık ile İslamın ne alakası var diyorsun ama bir müddet sonra olayın içine girip hımm yapıyorsun. Öyle farklı öyle ilginç bir kitap.