Psikolojik bir roman olsa ve farkli kişilerin gözünden tahliller yapılsa farklı bakış açıları sağladığı için keyifli olabilir.Derinliği olmayan bir kitabin tekrar yazılması gibi olmuş,aynı şeyleri bir daha okudum.Seri çok akiciydi,bu da iyidir beklentisiyle okumak hata oldu.