Aile baglarının bu denli güzel anlatılması , samimiyet hepsi var yok yok Yeliz karakteri hariç hepsini sevdim. Kitabımız Dağhan beyimizin aşık olmasıyla yaşadıklarını , güzel masum aşklarını nişan, kına herşeyii inanılmaz keyifli kaleme almış yazarımız bende o keyifle okudumyer yer Baharın çocukluğuna çok üzüldüm babasına olan sevgisi , tuttuğu günlük çok farklı duygular ve hisler barındırıyordu. Kitapta ki vaforim Behlül onu inanılmaz sevdim. Akıllı , zeki ailenin dışlanan torunu ee tabii böyle dedigime bakmayın aile herşeydir belli bir sayfadan sonradan yıkıldım tamamen gülmeden duygusal moda geçtim.Çok şaşırdım çok açık kapı kaldı
spoi vermedim şiddetle tavsiye ederim herkese favorim 1 tane romantik komedi kitabım vardı fakat sizin kitabınızı okuduktan sonra #ayazınçiçegi arşa çıktı. sivas yöresi konusmaları samimiyetleri inanılmazdı kurgu enfes , anlatım harikaydı ikinci kitabı merakla bekliyorum kaleminize ,yüreginize sağlık