·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2021 11:20 Engelli bir çocuğun iç sesinin kaleme alındığı harika bir roman.
Ortaokul ve lise döneminde de okunabilir, yetişkin küçük büyük herkesin okuyabileceği çok güzel bir kitap.
Çok severek okudum,engelli bir çocuğun yaşadığı zorluklar karşısında zaman zaman yenilse de hiç pes etmeden mücadeleye devam ettiğini ve sonunda kazandığını konu almıştır.Bir engelliye karşı bakış açısını değiştiren bir kitap.
Okunacak kitaplar arasında mutlaka yeri olmalı...