10/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2017 3. kitabı
Ve yine yazdığım gibi bu kitabıda çok beğendim. Nedense içime bir özgüven geliyor bu kitabın serilerini okuyunca .bazen ağlıyorum bazen üzülüyorum hatta ara sıra özenesim bile geliyor ne yalan söyleyeyim .Ben kimseyi bu kadar içten özenerek haraket etmem. ve sırf bunları yazmak içinde yazmıyorum . Tüm içtenliğim ile yazıyorum şuan .Ve tüm gençlere bu kitabi kesinlikle tavsiye ediyorum. iyi okumalar.
İşte Hayatİpek Ongun · Artemis Yayınları · 20126,6bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.