·69 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2017 09:37 Pessoa'nın hayata dair aforizmalarından oluşan kitap onun varoluş sancısını kendisine has üslubuyla gözler önüne seriyor.
Pessoa'yı daha önce duymuş ama hiç okumamış arkadaşlara eğer Pessoa okumaya başlayacaklarsa bu kitaptan başlamamalarını öneriyorum. Çünkü Pessoa'nın kitaplarında hissedilen varoluşsal sancının yapısını anlamadan bu kitaptaki varoluşsal imgelemleri okumaları bir takım bazı şeyleri havada bırakmakla birlikte yazar hakkında olumsuz bir izlenime sahip olmalarına neden olabilir. Bunun dışında Pessoa okuyacak tüm arkadaşlara iyi okumalar diliyorum :)