Puan vermedi·168 syf.··
2021 31. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2021 11:55
Aslında inceleme yazmayacaktım bu kitap için. Çok da gerek duymamıştım. O yüzden kitabın arkasına yazmıştım 2 cümle: 'daha bitirmedim ama bu notu buraya düşmek istiyorum. Benim için sıradan bi kitaptı genel olarak, ama bazı cümleleri vardı ki dank ettirdi sanki. Sevmeden edemedim.' Ve şimdi dgs çözerken şöyle bi yazı okudum. 'Her kitabın bir yerinde gömülü beş altı faydalı söz vardır, metnin geri kalanı aslında onları söyleyebilmek için yazılır.' Yani aslında bazen bazı kitaplar yazarın iletmeye çalıştığı kimi mesajlar hatırına yazılır. Velhasıl, bugün bu cümleler bana dünkü kitabı hatırlatıyorsa elbet vardır bir bildiği :)
Herkes İçine BaksınSaadettin Acar · Profil Kitap · 2021534 okunma
·
1.024 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok güzel bir tanımlama olmuş gerçekten kitapları okurken özellikle kitabın yazılış amacındaki cümleleri arıyorum. Bu iyi bir şey mi tam olarak bilemiyorum ancak bu kitap bu cümleler için yazıldı işte cümlesini kuramadığım bir kitap olduğunda da üzülmemek elde değil. Sanırım bu tarz okurlar kitapların edebi yönünden öte didaktik yönüyle ilgileniyor.
ɢüʟʀû
Gönderi Sahibi
Ben de öyle. Keşke okumasaydım dediğim yerde bazen öyle bir cümleye denk geliyorum ki o bir cümle yetiyo iyi ki demeye.