Ayşe Kuli'nin ilgi çekici bir tarzda yazmış olduğu eserde Abdülaziz döneminin sona ermesin de rolü olanlar ve olaylara tanık olanların ağzından yaşananların anlatılması ve birbirine bağlanarak aktırılması güzel bir tarz olmuş. En beğendiğim bölüm Çerkez Hasan'ın konuştuğu bölümdü.