İlk kitapla araya zaman koymadan okumuştum iyiki de öyle yaptım. Anlatım tarzıyla olsun olayların bağlanması olsun birinci kitapla bağlantılı. Kitabı okurken bilmediğim ne çok şey varmış dedim kendimce, ancak siyer okumak için daha güçlü kaynaklarada da yönelmek gerekiyor çünkü geniş bir alan. Herkese iyi okumalar dilerim.