·208 syf.····Okunma: 10 Temmuz 2021 23:43 Kitap bir cenaze için büyüdüğü kasabaya dönen ana karakterimizin komşularının çiftliğine gidip çocukluğunda yaşadığı tuhaf anılara dönmesini konu alıyor. Neil Gaiman'ın okuduğum ilk kitabı olsa da kesinlikle sonuncusu olmayacak. Kitap sizi alıp içine çekiyor, okurken gerçekten o "yolun sonundaki okyanus"ta süzülüyormuşsunuz hissini veriyor. İnanılmaz akıcı, dili her ne kadar basit olsa da betimlemeleriyle konu aldığı dünyanın içine girmenizi ustaca sağlıyor. Zamanın, mekanın ve anıların nasıl iç içe olduğunu ve bunların insanların benliğinde ve bilincinde nasıl ilmek ilmek işlendiğini çok güzel yansıtıyor. Fantastik öğeleri de bu türü seven okuyucular için kitaba ayrı bir boyut ve güzellik katıyor. Tadı damağımda kaldı desem yeridir.