Puan vermedi·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2021 15:47 Kraliçeyi kurtarmak okuması aşırı keyifli bir kitap. Kitabı okurken kendimi kitabın içine girmiş ve oradaki olayların içindeymişim gibi hissettim ve her seferinde acaba sonra ne olucak?diyerek okudum. Kitabi okurken oradaki olaylar gözümün önünde canlanıyordu yani kısacası kitap bana göre çok güzel bir kitap,kitabı ikinci defa okumayı bile düşünüyorum.