·417 syf.····Okunma: 23 Temmuz 2021 01:45 Kitaba ulaştığım an çok heyecanlanmıştım. Okumaya başlarken hem Abdülhamid döneminin, hem İttihat ve Terakki döneminin hem de cumhuriyet döneminin havasını solumuş, bizzat o atmosferi yaşamış bir gazetecinin gözünden görmeyi hayal ediyordum. Hüseyin Cahit iyi bir makale yazarıdır. Fikirlerine ve prensiplerine de çok bağlı bir politikacıdır aynı zamanda. Fakat ömrünün son zamanlarında zor koşullar geçirdiği ve baskı altında olduğu için mi bilmiyorum hatıralarını yazarken çok tutuk bir üslup ile neşretmiş. Çok gereksiz detaylar da vardı, çok mühim olduğunu düşündüğüm meselelerde ki boşluklar da vardı. Hatiratini eğer bu üç siyasi dönemi daha iyi anlamak için okumayı düşünüyorsanız, başka hatıratlara göz atabilirsiniz. Belki ilerde tekrardan kitabı elime alır bitirmeye çalışırım. Şimdilik bu kadar...