Herkese iyi akşamlar!
Gününüz güzel geçmiştir umarım. Bugün kardeşimin doğum günü, bu yüzden küçük bir kutlama yaptık. Şimdi de bir çırpıda okuduğum Olalla kitabıyla karşınızdayım. Çok güzel bir kitaptı. Arka kapağını okuduğumda çok ilgimi çekmişti. Sadece kitabın sonunu pek öyle beklemiyordum. Daha değişik hayal etmiştim. Böyle fantastik bir kitap okuyormuş gibiydim. Daha çok olay yaşansın isterdim sanırım. Ama dediğim gibi yine de kitabı okurken keyif aldım. Size de tavsiye ederim