Yani açıkçası yazarın bir önceki serisi çok daha iyiydi. Bu seride konular ve karakterler çok iyi fakat yazı konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bazı yer çok uzatılmış bazı yerler çok eksik kalmış. Yine aynı şekilde hissettim acaba seri kaç kitap?
Hunter bir önceki sene başına gelenler yüzünden kendine bir söz verir. Takım kaptanlığı yaptığı bu sezon bitene kadar seksten uzak duracaktır. Fakat karşısına bir anda çıkan ödev arkadaşı Demi adeta ona yeminlerini bozdurmak için gönderilmiştir. Başta sadece "arkadaş" olmaya karar verseler de bu karar çok farklı şekillerde sınanmaya başlar.
"Yeminini bozdurduğum için üzgünüm," diye mırıldandım, kollarımı ona sıkı sıkı sararken.
"Ben üzgün değilim," diye fısıldadı.