Serinin yavaş yavaş sonuna geliyorum. Yani konular falan güzel ama çok uzatılıyor olaylar bu kadar basit bir hikaye için bu kadar detay vermeye gerek var mı? Bilemiyorum. Sonuçta aynı aileyi anlatan kitaplar daha 200 250 sayfalık bir anlatım olsa daha güzel olabilirdi.
Falyn yıllar önce çok büyük hatalar yapmış ve bunların asıl sorumlusu olan ailesini terk ederek bir kafede çalışmaya başlamıştır. Para biriktiren Falyn'in tek bir amacı vardır. Fakat bir anda karşısına çıkan Taylor Maddox genç kadın için amaca ulaşmanın kısa yoludur. Taylor ise bu güzel kadını elde etmek için büyük bir savaş vermek zorundadır.
"Kardeşimin seni benden önce öpmüş olması beni acayip rahatsız ediyor."
"Beni öpmene izin vereceğimi de nereden çıkardın?"
"Tyler'ın seni öpmesine izin verdin." Yüz ifadesi yumuşadı. "Ben olduğunu düşündün değil mi?"