Kitabı fuarda tesadüfen almıştım. Ne yazarını duymuştum ne de kitap hakkında bir fikrim vardı. Ama sonra en sevdiğim kitaplar arasında yerini aldı. Bana otobiyogrofiyi sevdiren kitap diyebilirim. Bilmediğim şekilde yazarla bir bağ kurdum. Ne tercihlerimiz ne hayatlarımız ne de ilkelerimiz benziyor ama kitapta kendimden parçalara rastladım. Okumazsanız çok şey kaybetmezsiniz belki ama okursanız çok şey kazanabilirsiniz.