·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Temmuz 2021 22:53 Klasikle kimi zaman sıkıcı bulurum. Vadideki zambak ı bitiremedim mesela.. Uzun zamandır ertelediğim iki şehrin hikayesi ne biraz tedirgin yaklaşsamda ilk bölümü bitince zevkten dört köşe oldum.. Kitabın sonlarına doğru bir gerilim romanı okuyormuşcana tırnaklarımı yedim.. Bu sene okuduğum en güzel romandı.hiçbir düşünce ve idaelin kanla kirlenmeden saf kalması imkansız
.. En yüce değerler bile insanoğlunun hırsı ve vahşiliği önünde masum kalmayacağının tarihi bir hikayesi... Bayıldım