8/10
·452 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Vallaha öyle çok derinlemesine inmeyeceğim . Kızın başta yaşadıkları çok ağır şeyler pislik nişanlısı , bazı durumlarda zavallı gibi yansıtılan abisi,ve en yakın arkadaşı bunlar güzel karakterler. Ben nedense köle karakterine ısınamadım, zehirli yüzük olayı çok iyidi , ilk ejderha ile olan bağı çok iyi Ve yaşlı olan karakteri ve yanındaki eleman çok iyi Düzenlenmiş ashaya bir ödül bir bela vermesi de güzeldi Ashanın geçmiş ile olan dramaları güzeldi , şimdiki zamanda biraz daha acı dramaları olsun isterdim . Çünkü neredeyse kimseyi kaybetmedi yani ne arkasında zorunluluktan birini bırakmak zorunda kaldı yada kendisi sevdiği birini öldürdü Ama cidden güzel bir dünya yaratılmış
Son NamsaraKristen Ciccarelli · Dex Kitap · 2018130 okunma
·
158 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.