Öncelikle merhaba, bu kitap resmen beni başka bir dünyaya hatta başka bir evrene sürükledi... gibi cümleler yerine bulunduğum dünyada nelerle karşı karşıya kaldığımı ve nasıl seçimlerde bulunduğumu düşündürdü, dünyadaki asıl amacım nedir? sorusunu bende uyandırdı. Bipolar bozukluğu olan bir kişi ve dahası son olarak kitaba başlarken kitabı kitap olduğu için okumayın lütfen iyi okuyuşlar hayırlı günler. :)