Sonu çok iyiydi yani Casteel kesinlikle manyak bir adam ama o kadar tatlı bir son yaptı ki ikinci kitabı huzurla bekleyeceğim. Ama ondan önce Popy karakteri her şeyden uzakkaştırılmış, kafese konulmuş ve yanlız bırakılmış ama buna rağmen çok güçlü ve yazarın bunu yansıtmasına bayıldım. Kesinlikle hayal kırıklığı yaratmayan bir kitaptı. Bayıldımmm