Kitabın sonunda Raskolnikov karakterine benzer 'iç huzursuzluk ve bu acıya artık tahammül edememe' tasvirleri bekledim ama iç hesap beklenmedik bir kapanış yaptı.
Yargı ve Tanrı biz olmadığımız sürece katile taşı atıp sebebi ortaya çıkarılmalıydı sevgili profesör Andersen.
**Kitapta birkaç geleneksel yemeği öğrenmek keyifli ve güzeldi.