·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Temmuz 2021 01:42 Sarı Puantiyeli Şemsiye
️️️️️️️️️️️️
Betül Güçlü’nün yazım dili ile ilk defa tanıştığım ve beni reading slumptan çıkartan aşırı eğlenceli bir kitaptı. Yazım dili olarak gerçekten sıkmayan ve bazı kısımlar hariç sizi düşündürmeyecek yaz ayları için biçilmiş bir kitaptı. Defne’nin dışa dönük ve yardımsever oluşu. Emre’nin naifliği. Umut’un mükemmelliği. Galiba Umut en sevdiğim karakter. Ama seçim yapamıyorum. Sinan ve Ecrin hikayelerini o kumak istediğim iki karakter oldu. Çok tatlı ve sonuyla beni çok mutlu eden bir kitap oldu. Sadece kitap bittikten sonra “Sonu biraz hızlı mı oldu sanki” dedim fakat dediğim gibi tam çerezlik bir yaz kitabıydı. Emre’ye karşı içimde bir mayhoşluk var gibi. O konuşunca hiç susmasın istiyorum. İçinde yaşadığı duygular bence çok güzel aktarılmıştı okuyucuya.
Sevgili yazar eline emeğine ve kalemine sağlık. İlhamın hiç eksik olmasın. Başarılarının devamını dilerim *:)))))