5/10
·125 syf.··
2021 2. kitabı
İyi mi kötü mü kararsızım. Ortalarda ince çizgide bir kitap. Tamamen kurgu doğru ancak Atatürk’ün diyalogları sanki çok ona uygun değil. Diyalogları okurken bu Atatürk hissi vermiyor. Ama o yaşasaydı ne olurdu kurgusu hepimizin zihninde vardır. Sırf bu yüzden sonraki kitabı da deneyeceğim, bakalım o nasıl olacak. Yazara tavsiyem birkaç keç nutuk ve hatıratları okuyup Atatürk’ün üslubu ve düşünce yapısını analiz etsin.
09:06Mehmet Ali Çatal · Hypatia Yayın Dağıtım · 202019 okunma
·
105 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.