·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Haziran 2021 19:01 Herkese merhaba..
Son derece akıcı bir eserdi. Yazarın ellerine sağlık..
6 yaşında yapayalnız bir bataklığın ortasında kalsanız ne yapardınız? Ötekileştirmek kolay… Acaba etrafımızda yalnızca güler bir yüz bekleyen insanların kaçının hayatlarına dokunabiliyoruz. Ufacık dokunuşların bir yaşamı bambaşka bir noktaya sürükleyeceğini Kya’nın hikâyesiyle birlikte bir kez daha anımsadım.
Bataklıkta bir başına kalan, karnını doyurabilmek için boyundan büyük çuvalları kaldıran; insanlardan ürken aynı zamanda ‘sevgi’yi arayan bir kız Kya…. Kya’nın hikayesini sürükleyici kılan bir diğer unsur ise bataklığa yakın bir yerde işlenen sır dolu bir cinayetin varlığı…. Bu tip eserlerde ayrıntıya girmemek, sonu hakkında ipucu vermemek daha doğru geliyor bana. Herkes Kya ile birlikte çıkmalı o yolculuğa…
Sanırım bundan sonra her deniz kenarına gittiğimde içimde Kya’nın şarkısını duyacağım…
Herkese kitaplı günler dilerim.