Asi Çakıl Taşı serisini son kitabı.
Ne desem bilemedim. İlk kitabı Keyf'i çok merak ediyordum. Aldığım zaman çok kalın olmasına rağmen üç günde bitmişti. Kitabı çok sevdiğimden hemen Reyc ile Neyt'i aynı anda almıştım.
Üçüncü kitabı okuyasım hiç yoktu son kitap olduğu için. Son sayfalarda o kadar duygulandım ki..
Bedirhan'ı ve Bedirhan gibi bir karakteri bidaha okuyamıcak olmak beni fazla üzüyor.