Bengi ya güzelim biliyosun uykucuyum asla unutmadım doğum gününü ama önemli olan önce kutlamak değil zaten öyle de amacım yok ama iyi ki bu dünyaya gelmişsin seninle iyi ki tanıştık seni Yaradana kurban iyi ki varsın seviyorum seni söylememe gerek yok 🎂🎂