9/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2021 10. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 31 Temmuz 2021 00:47
Bir solukta dediğimiz türden içine alan bir kitaptı. Okuduğum için nasıl mutluyum anlatamam, baktığım bazı yönlerin aklımda kurduğum bazı kavramların yanlış olduğunu öğrenmenin yanı sıra doğru yaptığım şeylerle kendimi motive etmek çok iyi geldi bana. Ayrıca hayatın içinden oluşu, maddi manevi zorluklara dokunuşu anlatışı gerçekten çok bizdendi. Ayrıca kitapta durum-sonuç incelemeleri muazzam geldi bir bu kadar sayfa daha olsa yine bir solukta okunurdu. Ah evlatlarımız ah annelerimiz ah kendimiz ah ailelerimiz. İyi ki ler ve keşkeler, okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Ayrıca Saniye hanıma teşekkür ederim, iyi ki yazmış iyi ki emek vermiş çok iyi geldi.
EvlatSaniye Bencik Kangal · Elma Yayınları · 20191,161 okunma
·
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.