arkadaşlar şunu söylemek istiyorum : aranızdan çoğu kişi bazı şeyleri ortaya dökmeye çalışıyor ama bu ortaya dökmeye çalıştığınız herşeyi herkes biliyo okey istediğiniz şeyi paylaşın ama böyle can yakıcı şeylerle beğeni kasmaya çalışmayın ya da demogaji yapmayın HERKES HERŞEYİN FARKINDA SİZİN SAMİMİYETSİZ ILETILERINIZI GÖRMEKTEN BIKTIM KENDİNİZE GELİN ARTIK SAKA DEĞİL BUNLAR