Yazarından dolayı ünlenmiştir diye düşünüp okumadığım , daha sonra ufak araştırmalar yapıp okumaya karar verdiğim, hatta okumakta neden geç kaldım ki diye kendime kızdığım bir kitap oldu. Kitap ilk sayfasından itibaren kendine bağlıyor insanı. Elinizden bırakmadan bir solukta okuyacağınız, okurken kitabın karakteri ile aynı duyguları, acıları hissedeceğiniz bir roman. İkincisini okumak için sabırsızlanıyorum.