Ahmet Bulut'un bir YouTube kanalindaki konuşmasına denk gelmiştim.O zaman dinlemistim ilk Fatma'nın hikayesini.Kendime pay çıkardığım birçok noktası vardı ve eminim kitapta dahası karsilayacakti beni.Oyle de oldu.Musibetin ardındaki hikmeti gören bir göz Fatma'daki.Yanlizliginda dahi yanlız kalmadığını bilen onu gozetenin herşeyi planladığına teslim olmuş bir karakter.Su gibi geçti gitti kitap.Sebep olandan bize ulastirandan Allah razı olsun