10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
Uzun bir aranın ardından mükemmel bir kitapla buradayım. Kitaptaki asıl konu karakterimizin hayatındaki en yakın kişilere bile yabancı hissetmesiyle başlıyor. Bunun üzerine önceden duymuş olduğu bir uygulamaya girip anonim olarak karşısındaki kişiyle dertleşmeye karar veriyor. Olaylar bu şekilde gelişmeye başlıyor. Sayfaları çevirdikçe Işılın hayatındaki kişilerin gerçek olmadığını, hepsinin bir çıkar uğruna orada olduğunu anlamaya başlıyorsunuz, şahsen ben kitabı okuduktan sonra kendimi ışılın yerine koyunca verdiği tepkilerin fazla sakin olduğunu düşünmüştüm. Eğer ben böyle olaylar yaşasaydım seri katil olurdum muhtemelen. Bunun sebebi de benim bir Oflaz Kantemiz imin olmaması. Ama ışıl ın var. Ve o bir şekilde katil olmamayı başarıyor Kitabı elinizden düşüremiyorsunuz, kitap sizi kendine hapsediyor. Bu yüzden eğer benim gibi kitaplardan aşırı etkilenen biriyseniz kitabı aynı gün içerisinde bitirip tekrar başlıyorsunuz. Ne yalan söyleyeyim zorlu bir sınav yılının üzerine aşşşşırı iyi geldi bu kitap. Kendimi Işıl ve Oflaz ın dünyasında kaybettim, ve bunun tek bir sebebi var o da, yazarın kitabı mükemmel yazması. O sebeple yazardan milyonlarca kez teşekkür ediyorum böyle mükemmel bir kitap yazdığı için. Ve size diyorum, bu kitabı okumayanlara, git ve bu lanet kitabı okuyup bağımlısı ol tamam mı !? İyi günler
Kimse Gerçek DeğilZeynep Sey · Ephesus Yayınları · 20206,6bin okunma
·
220 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.