Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 06 Ağustos 2021 00:50 Sevil Atasoy'u severek takip ederim ancak bu okuduğum ilk kitabı.Öncellikle şunu söylemeliyim beklentimin altında kaldı. Kriminal olaylara,adli hayatın içine ilk kez girecek olsaydım beklentimi karşılayabilirdi anca burada bilmediğim beni şaşırtan,öğreten bilgilere rastlamadım ki bu alanda olan büyük merakımdan yaptığım araştırmalardan kaynaklanıyor bu.Ayrica bazen öyle şeyler yazmış ki insan eee bacım gezi,tarih ,hatırat kitabı mı yazdın yoksa adlı inceme mi ?bir karar ver diyesi geliyor öyle ki bazı yerleri metni bozan paragrafı bulun sorusu gibi.Bir de Tedx konuşmasını alakasız bir şekilde yazıya aktarıp izleyebilirsiniz demiş.Canım Kanıt Teyzem izlemek istersem acar izlerim bir de niye kitabında dayatıyorsun?Genel olarak verdiği adlı olaylar güzeldi,okunur hele ki yeni yedi adli dünya ile tanışıyor olsaydım çok severdim ama yıllardır bu olayları okuyunca bir tık normal geldi bana.Son olarak hep haberlerde verilen cinayet olaylarına tarafsız kalır aralarında ne oldu bilmiyorum,belki katil bile değil bir şey söylemem dediğim için eleştirilir hatta vicdansızlikla bile suçlanirim ancak bir kez daha tarafsız kalarak ne kadar haklı olduğumu bir kez daha anladım. Eee ne demiş Sherlock Holmes "There is nothing more deceptive than an obvious fact." Yani apaçık görünen bir gerçek kadar aldatıcı bir şey yoktur. Neyse kendisinin bir kitabını daha alio okumayı düşünüyorum o da böyle olursa bir daha kitabını alıp okumam ancak polisiyeye ilk kez ilgi duymaya başlayalar,adli dünyayı tanımayanlar,tanımak isteyenler için muhteşem bir başlangıç olur.Kötü değil ama daha karmaşık,ilginç bilgilerle dolu olsun isterdim ama yine de sevdim hemen de bitti zaten.