"Sen benim en güzel mağlubiyetim. Hem yaralayan hem iyileştirenim..."
Selaamm! Kitap çok güzeldi. Yazarın dili gayet akıcıydı. Kitap bir mahalle aşkını anlatıyor. Savaş ve Gülfem'in didişmeleri çok tatlıydı, yan karakterler de çok eğlenceliydi. Kitabın sonunda ikinci kitaptan bir alıntı vardı, alıntıyı okuduğumda baya şaşırdım umarım ikinci kitap hemen çıkar.
Hemen genel olarak kitabın konusundan bahsedeyim;
Savaş kendilerinin karşı evinde oturan ve en yakın arkadaşının kız kardeşi olan Gülfem'e uzaktan uzağa aşık bir asker.
Gülfem ise hislerinin yeni farkına varan üniversite öğrencisi bir genç kız.
Savaş ve Gülfem çoğu zaman pek anlaşamazlar sürekli bir tartışma, didişme içerisindeler. Daha sonra Gülfem kendi hislerinin farkına varır ve Savaşla konuşur.
Kitapta anlatılan o mahallenin samimiyetini yazar çok güzel bir şekilde sayfalara dökmüş. Gayet güzel bir kitaptı.
Hümeyra / Aşiyan 1 - Virane